Кошик
1748 відгуків
Зв'язатися з нами +38(050)933-64-09Зателефонуй нам

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Ваш магазин.Київ
+380 (50) 933-64-09
+380 (68) 179-79-80
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовна доставка здійснюється за 100% передоплати на суму замовлення понад 1500 грн. (Товари з розпродажу не беруть участі в акції з безкоштовною доставкою!). Відправлення післяплатою здійснюється при замовленні на суму від 101 грн. Зверніть увагу! Ми працюємо з Новою поштою на умовах автоматичного повернення посилок, якщо клієнт не забрав своє замовлення протягом 6 днів з дня надходження посилки на відділення. Тому всі замовлення, надіслані післяплатою або по 100% передоплаті, будуть повертатися відправнику (тобто інтернет-магазину) АВТОМАТИЧНО. Варіанти рішень: Якщо ви замовили товар по 100% передоплаті та не забрали його на Новій пошті протягом 6 днів і він повернувся до нас. У такому разі ми повернемо ваше замовлення назад, після оплати вами всіх транспортних витрат. Якщо з якоїсь причини ви розумієте, що не зможете забрати своє замовлення протягом 6 днів, тоді достатньо попередити нас про це і ми продовжимо зберігання товару (всі витрати на платне зберігання несе покупець).
  • УкрпоштаДоставка поштовою службою «Укрпошта» здійснюється згідно з тарифами «Укрпошта». Наш магазин надсилає замовлення через «Укрпошта» лише за 100% передоплатою. Надсилання замовлень «Укрпошта» здійснюється нашим магазином 1-2 рази на тиждень.
  • Магазини RozetkaДоставка БЕЗКОШТОВНО в точки видачі ROZETKA Розмір посилки до 30 кг та максимальною довжиною 120 см. При отриманні замовлень в магазинах «Rozetka» - КОМІСІЯ за грошовий (накладений) переказ становитиме 15,00 грн + 1,5% від суми, яку оплачує покупець. Для замовлень, які сплачені онлайн комісія не нараховується. Оплата: Пром-оплата

Способи оплати

  • Пром-оплатаКупуючи через «ПромОплату», покупець не завжди отримує Безкоштовну доставку! Щоб отримати безкоштовну доставку при замовленні з оплатою «ПромОплата», необхідно виконати 5 умов одночасно: 1) замовлення оформлене через маркетплейс Prom.ua; 2) спосіб оплати: ПромОплата; 3) сума замовлення понад 200 грн; 4) вага посилки трохи більше 30 кг 5) Наявність значка «Безкоштовна доставка» . Іноді ваш товар підпадає під перші 4 умови, але в нього все одно немає безкоштовної доставки. Для того, щоб не перевіряти наявність безкоштовної доставки, ви можете скористатись спеціальним фільтром в каталозі Prom.ua «Безкоштовна доставка». Також товари, що підходять під умови акції, будуть позначені в каталозі відповідною міткою . Якщо у вашому замовленні з промплатою відсуває «Безкоштовна доставка», то це не вина продавця. Просто є інший внутрішній критерій Prom.ua, який покупець не бачить, але саме товар не потрапляє під цю акцію.
  • ПісляплатаПісляплата оформляється при внесенні мінімальної передоплати у розмірі мінімальної суми замовлення-100грн. Якщо замовлення 100-150грн – то оплачується повністю на реквізити постачальника. Сума авансового платежу розрахована на основі тарифів доставки перевізника Нової пошти.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay1) Виберіть товар або його різновид 2) Якщо у вас є питання, проконсультуйтеся до оплати 3) Заповніть дані на відправлення
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • По передоплаті - ЧЕКАЮ на ДЗВІНОК - обов'язково хочу обговорити цікаві для мене питання
  • По передоплаті - ДЗВОНИТИ НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО - мені потрібно те, що я вибрав, чекаю СМС з реквізитами

Гарантія:

Стандартная гарантия - 14 дней.
Такие группы товаров как: Сигнализации и комплектующие датчики, Мониторы, Регистраторы, Магнитолы, Шлейфы имеют гарантию 30 дней.

Отримання/перевірка товару

При отриманні товару у відділенні транспортної компанії (незалежно від того, була передоплата або отримання післяплатою) ОБОВ'ЯЗКОВО перевірте його стан і комплектність.

Якщо при отриманні товару Ви виявили механічні пошкодження товару або його окремих елементів, а також невідповідність із заводською комплектацією, повідомте нам про це, а також ОБОВ'ЯЗКОВО співробітникові транспортної компанії ДЛЯ СКЛАДАННЯ АКТА.

Не покидаючи відділення транспортної компанії, разом із її співробітником напишіть Претензію, а в разі пошкодження товару або його окремих елементів, повної або часткової втрати товару також складіть Акт прийому-передачі.

Претензії до нас по повній втраті товару, невідповідності заводської комплектації, часткового або повного пошкодження без Претензії або Акту прийому-передачі, складених разом з співробітником транспортної компанії не приймаються.
Ми не можемо нести відповідальність за свої дії, тому, будь ласка, перевіряйте стан і комплектність товару у відділенні транспортної компанії.

Важливо! Згідно з умовами компанії «Нова Пошта», претензії до цілісності,комплектації, відповідності товару приймаються до підписання акта передачі по оплаченому товару або до здійснення оплати в разі післяплати

Оформлення замовлення означає Вашу згоду з умовами роботи інтернет-магазину.
Номер транспортної накладної повідомляємо СМС, Viber, по e-mail

Якщо товар не підійшов за яким причинам: колір, розмір, форма, характеристики і т. д., то вартість його повернення і доставки оплачує Клієнт.

Важливо пам'ятати! Ми не відправляємо товар на вибір або для того, щоб подивитися на нього.

На карту - ДЗВОНИТИ НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО - мені потрібно те, що я вибрав, чекаю СМС з реквізитами на оплату

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner