Кошик
2297 відгуків
Зв'язатися з нами +38(050)933-64-09Зателефонуй нам
Ваш магазин.Київ
+380 (50) 933-64-09
+380 (68) 179-79-80
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовна доставка здійснюється за 100% передоплати на суму замовлення понад 1500 грн. (Товари з розпродажу не беруть участі в акції з безкоштовною доставкою!). Відправлення післяплатою здійснюється при замовленні на суму від 101 грн. Вартість доставки згідно з тарифами «Нова пошта»: - у відділення по Україні – від 80 грн. до 30 кг, по Києву – від 60 грн; - у поштомат – від 80 грн. габарити не більше 40х60х30 см, вага до 20 кг. - Доставка кур'єром «Нова пошта» - від 80 грн + 35 грн для відправок до 30 кг. Термін доставки 1-2 дні. Зверніть увагу! Ми працюємо з Новою поштою на умовах автоматичного повернення посилок, якщо клієнт не забрав своє замовлення протягом 6 днів з дня надходження посилки на відділення. Тому всі замовлення, надіслані післяплатою або по 100% передоплаті, будуть повертатися відправнику (тобто інтернет-магазину) АВТОМАТИЧНО. Варіанти рішень: Якщо ви замовили товар по 100% передоплаті та не забрали його на Новій пошті протягом 6 днів і він повернувся до нас. У такому разі ми повернемо ваше замовлення назад, після оплати вами всіх транспортних витрат. Якщо з якоїсь причини ви розумієте, що не зможете забрати своє замовлення протягом 6 днів, тоді достатньо попередити нас про це і ми продовжимо зберігання товару (всі витрати на платне зберігання несе покупець).
  • Магазини RozetkaДоставка від 49,00 грн. в точки видачі ROZETKA Розмір посилки до 30 кг та максимальною довжиною 120 см. При отриманні замовлень в магазинах «Rozetka» - КОМІСІЯ за грошовий (накладений) переказ становитиме 15,00 грн + 1,5% від суми, яку оплачує покупець. Для замовлень, які сплачені онлайн комісія не нараховується. Оплата: - Пром-оплата - За фактом отримання посилки Терміни доставки 3-5 днів
  • УкрпоштаДоставка поштовою службою «Укрпошта» здійснюється згідно з тарифами «Укрпошта»: "Стандарт" – у відділення від 45,00 грн. до 5 кг, не більше 24 см. Від 70,00 грн. – до 30 кг, не більше 100 см. Терміни доставки 3-6 днів. "Експрес" – у відділення від 45,00 грн. до 5 кг, не більше 24 см. Від 70,00 грн. – до 30 кг, не більше 100 см. Терміни доставки 3-4 дні. Наш магазин надсилає замовлення через «Укрпошта» лише за 100% передоплатою. Надсилання замовлень «Укрпошта» здійснюється нашим магазином 3-4 рази на тиждень. Термін доставки 3-6 днів.
  • СамовивізСамовивіз тільки за погодженням. Тільки на заздалегідь заброньовані (замовлені товари). Офіс працює в обмеженому штаті і не має можливості обслуговувати самовивози з вибором товару (функція ШоуРума закрита) тільки видача товару. Забрати самовивозом можливо ТІЛЬКИ ЗА ЗАПЕРЕДЗАМОВЛЕННЯМ з 10:30 до 17:00 по буднях, і з 10:30 до 16:00 в суботу за адресою: вул. Березова 44, офіс 71, індекс 03066

Способи оплати

  • Пром-оплатаКупуючи через «ПромОплату», покупець не завжди отримує Безкоштовну доставку! Щоб отримати безкоштовну доставку при замовленні з оплатою «ПромОплата», необхідно виконати 5 умов одночасно: 1) замовлення оформлене через маркетплейс Prom.ua; 2) спосіб оплати: ПромОплата; 3) сума замовлення понад 200 грн; 4) вага посилки трохи більше 30 кг 5) Наявність значка «Безкоштовна доставка» . Іноді ваш товар підпадає під перші 4 умови, але в нього все одно немає безкоштовної доставки. Для того, щоб не перевіряти наявність безкоштовної доставки, ви можете скористатись спеціальним фільтром в каталозі Prom.ua «Безкоштовна доставка». Також товари, що підходять під умови акції, будуть позначені в каталозі відповідною міткою . Якщо у вашому замовленні з промплатою відсуває «Безкоштовна доставка», то це не вина продавця. Просто є інший внутрішній критерій Prom.ua, який покупець не бачить, але саме товар не потрапляє під цю акцію.
  • ПісляплатаПісляплата оформляється при внесенні мінімальної передоплати у розмірі мінімальної суми замовлення-100грн. Якщо замовлення 100-150грн – то оплачується повністю на реквізити постачальника. Сума авансового платежу розрахована на основі тарифів доставки перевізника Нової пошти.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • ЧЕКАЮ ДЗВІНКА - оплата на IBAN UA273052990000026004016214975 Tarovik Dmytro EDRPOY 3184308554
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay1) Виберіть товар або його різновид 2) Якщо у вас є питання, проконсультуйтеся до оплати 3) Заповніть дані на відправлення
  • НЕ ТЕЛЕФОНУВАТИ - оплата на IBAN UA273052990000026004016214975 Tarovik Dmytro EDRPOY 3184308554

Гарантія:

Стандартна гарантія - 14 днів.
Такі групи товарів як: Сигналізації та комплектуючі датчики, Монітори, Реєстратори, Магнітоли, Шлейфи мають гарантію 30 днів.

Отримання та перевірка товару

При отриманні товару у відділенні транспортної компанії (незалежно від того, була передоплата або отримання післяплатою) ОБОВ'ЯЗКОВО перевірте його стан і комплектність.

Якщо при отриманні товару Ви виявили механічні пошкодження товару або його окремих елементів, а також невідповідність із заводською комплектацією, повідомте нам про це, а також ОБОВ'ЯЗКОВО співробітникові транспортної компанії ДЛЯ СКЛАДАННЯ АКТА.

Не покидаючи відділення транспортної компанії, разом із її співробітником напишіть Претензію, а в разі пошкодження товару або його окремих елементів, повної або часткової втрати товару також складіть Акт прийому-передачі.

Претензії до нас по повній втраті товару, невідповідності заводської комплектації, часткового або повного пошкодження без Претензії або Акту прийому-передачі, складених разом з співробітником транспортної компанії не приймаються.
Ми не можемо нести відповідальність за свої дії, тому, будь ласка, перевіряйте стан і комплектність товару у відділенні транспортної компанії.

Важливо! Згідно з умовами компанії «Нова Пошта», претензії до цілісності,комплектації, відповідності товару приймаються до підписання акта передачі по оплаченому товару або до здійснення оплати в разі післяплати

Оформлення замовлення означає Вашу згоду з умовами роботи інтернет-магазину.
Номер транспортної накладної повідомляємо СМС, Viber, по e-mail

Якщо товар не підійшов за яким причинам: колір, розмір, форма, характеристики і т. д., то вартість його повернення і доставки оплачує Клієнт.

Важливо пам'ятати! Ми не відправляємо товар на вибір або для того, щоб подивитися на нього.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner