Кошик
1825 відгуків
Зв'язатися з нами +38(050)933-64-09Зателефонуй нам

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки з 17.00 робочий день закінчений. Очикуйте завтра дзвінок нашого менеджера.

Ваш магазин.Київ
+380 (50) 933-64-09
+380 (68) 179-79-80
Кошик

Умови обміну або повернення товару

У разі якщо у вас виникла проблема з товаром (не працює / не можете розібратися в налаштуваннях / глюки і т.ін.) ви обов'язково зв'язуєтеся з нами по телефону. Менеджер перевіряє чи була покупка зроблена в нашому магазині. Для цього ви надаєте йому номер телефону, за яким було оформлення замовлення. У разі, якщо дата вашої покупки більше ніж 14/30 днів (в залежності від категорії товару) - гарантійного обслуговування та іншого ми, на жаль, вам надати не можемо. Якщо дата покупки в межах гарантійного терміну, то вам потрібно відправити нам товар (вартість доставки кур'єрською службою оплачує покупець). Ми отримуємо товар і протягом 7 днів з моменту отримання товару на пошті робимо перевірку / тестування. Після перевірки / тестування, якщо встановлено що товар дійсно не працює ми замінюємо товар і відправляємо вам новий (доставка назад оплачується за рахунок магазину). Якщо брак не виявлено, то ми відправляємо вам товар назад (доставка назад оплачується за рахунок покупця). У разі якщо ви не розібралися з налаштуваннями і від нас вимагається налаштувати товар, то за це може стягуватися додаткова плата в залежності від обсягу праці. Будь ласка, перш ніж відправити товар нам на перевірку уважно вивчіть проблему. У більшості випадків виявляється, що покупець просто не розібрався з налаштуваннями.

Якщо ви проживаєте в Києві, то ви можете привезти нам товар особисто. Залежно від проблеми і наявності вільного часу ми можемо перевірити товар одразу або залишити його на термін до 7 днів для перевірки / тестування. Якщо ми виявимо проблему, то зробимо заміну товару. Якщо виявиться що клієнт просто не розібрався в налаштуваннях, то товару більше нічого не робиться. Після перевірки / тестування ми зв'яжемося з вами щоб ви приїхали забрали товар. У разі якщо ви не розібралися з налаштуваннями і від нас вимагається налаштувати товар, то за це може стягуватися додаткова плата в залежності від обсягу роботи.

Ми завжди намагаємося перевірити товар в короткі терміни, але іноді ми фізично не можемо зробити це за 10 хв / 1 день і т.ін.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner