Кошик
1825 відгуків
Зв'язатися з нами +38(050)933-64-09Зателефонуй нам

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки з 17.00 робочий день закінчений. Очикуйте завтра дзвінок нашого менеджера.

Ваш магазин.Київ
+380 (50) 933-64-09
+380 (68) 179-79-80
Кошик

Отримання / перевірка товару

При отриманні товару у відділенні транспортної компанії (незалежно від того, була передоплата або отримання післяплатою) ОБОВ'ЯЗКОВО перевірте його стан і комплектність.

Якщо при отриманні товару Ви виявили механічні пошкодження товару або його окремих елементів, а також невідповідність із заводською комплектацією, повідомте про це нас, а також ОБОВ'ЯЗКОВО співробітника транспортної компанії ДЛЯ СКЛАДАННЯ АКТА.

Не покидаючи відділення транспортної компанії, разом з її співробітником напишіть Претензію, а в разі пошкодження товару або його окремих елементів, повної, або часткової втрати товару також складіть Акт прийому-передачі.

Претензії до нас по повній втраті товару, невідповідності заводської комплектації, часткового, або повного пошкодження без претензії або Акту прийому-передачі, складених разом зі співробітником транспортної компанії не приймаються.
Ми не можемо нести відповідальність за Ваші дії, тому, будь ласка, перевіряйте стан і комплектність товару у відділенні транспортної компанії.

Важливо! Згідно з умовами компанії «Нова Пошта», претензії до цілісності, комплектації, відповідності товару приймаються до підписання акту передачі по оплаченим товаром або до здійснення оплати в разі післяплати

Оформлення замовлення означає Вашу згоду з умовами роботи інтернет-магазину.
Номер транспортної накладної повідомляємо в СМС, Viber, по e-mail

Якщо товар не підійшов з якихось причин: колір, розмір, форма, характеристики і т.д., то вартість його повернення і доставки оплачує Клієнт.

Важливо пам'ятати! Ми не відправляємо товар на вибір або для того, щоб на нього подивитилися.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner